آی پرند
شماره آگهی: 3169
آی پرند

توضیحات آگهی

کافه امیر وسکاره پرند، اولین کافه ثبت شده در پرند که فعالیت خود را به صورت رسمی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ واقع در مجتمع تجاری پرند مال آغاز نموده و قرارگاهی است برای آرامش و لذت بردن یک روز عالی یا یک روز خاطر انگیزه که طعم دلچسب انواع نوشیدنی های گرم وسرد که می تواند عشق و علاقه هر یک از مشتریان راجلب کند و به لحظات آرامش بخشی برای آن ها تبدیل کند.

یکی از ویژگی های برجسته این کافه، ارائه و سرو بهترین و با کیفیت ترین برند های دانه قهوه میباشد و با تیم حرفه ای و کارآمد بهترین نوشیدنیهای سرد و گرم نسبت به فصول سال برای شما تهیه مینمایند. در کنار سرو انواع نوشیدنیهای گرم وسرد، انواع شیک ها، اسموتی ها، ماکتل ها با توجه به فصل میتوانید با بهترین کیک های کافی شاپ اسفنجی و یخچالی و کوکی های متنوع خانگی و به روز با بهترین کیفیت و تنوع که به جرات میتوان گفت که کمتر در کافه ها میتوان دید تهیه و میل نمایید. به غیر از اینها، دمنوش های مختلفی نیز در کافه امیر وسکاره قابل مشاهده است.

این دمنوش های بامزه های متنوع و خواص سلامتی متفاوت، می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای لحظات آرامش بخش شما باشند.

در بخش عصرانه کافه امیر وسکاره علاوه بر کیکها و دسرها میتوانید از اسنک ویژه کافه و وافل فرانسوی به عنوان یک وعده سبک و لذت بخش استفاده نمایید. در نهایت می توان گفت که کافه امیر وسکاره با محیطی دلپذیر و خدماتی متنوع همیشه و در هر لحظه منتظر حضور گرم مشتریان میباشد.

4.8/5 - (23 امتیاز)
. با ما همین فردا رتبه یک گوگل شو...   دست بکار شو! 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه امیر وسکاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *