آی پرند
آی پرند

توضیحات آگهی

درباره تصفیه آب هیمالیا

آب جز چهار عنصر اصلی می باشد که بیش ۶۰٪ از بدن انسان را تشکیل می دهد. به همین دلیل آب آشامیدنی در سلامت جسمی و روحی ما تاثیر مستقیم دارد و باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد.
در اکثر نقاط دنیا هر منزل مسکونی دارای لوله کشی آب می باشد که بیشتر جهت امور شست و شو ، نظافت و امور متفرقه استفاده میگردد اما برای مصارف آشامیدن و پخت و پز و… پیشنهاد نمیشود.آن هم به دلیل این که فراهم کردن آب آشامیدنی مطلوب برای همه بسیار هزینه بر و عملا یک امر غیر ممکن است.
اصولا این ذهنیت که مصرف آب لوله کشی مشکلی ایجاد نمیکند اشتباه است زیرا مصرف آن شاید در کوتاه مدت مشکلی ایجاد نکند
اما در درازمدت بدلیل وجود املاح بیش از حد (که معمولا بیشتر از استاندارد جهانی‌ست) باعث ناراحتی های کلیوی (سنگ و شن کلیه) میگردد.
در مواردی نیز بدلیل وجود کلراید در برخی افراد باعث بروز حساسیت میشود(البته خود کلراید نیز یک ماده سرطان زا ترقی میشود). حتی امروزه در پیشرفته ترین کشور های دنیا استفاده از آب شرب و غیر شرب بصورت جدا گانه صورت میگیرد.
حال بهترین و رایج ترین روش برای تهیه آب آشامیدنی با کیفیت دستگاه تصفیه آب است.
آب تصفیه در مصارف خانگی ، صنعت کشاورزی،گلخانه،داروسازی و … استفاده میگردد.
در دستگاه های تصفیه آب خانگی با تکیه بر فناوری اسمز معکوس (reverse osmosis) کلیه املاح غیر مفید که وجود آن در آب باعث ناراحتی های کلیوی میشود(مخصوصا در کودکان و کهنسالان) را از آب حذف مینماید و در نهایت یک آب با کیفیت مطلوب عاری از هرگونه باکتری ، فلزات سنگین ، طعم و بو برای شما به ارمغان می آورد.
بدین ترتیب شما با مصرف آب سبک تر و گوارا میتوانید در شبانه روز حدود ۸ لیوان آب بنوشید و بدنی هیدراته داشته باشید. همچنین پوستی شفاف و بدنی مقاوم تر در مقابل بیماری ها دارید.
پس این باور غلط را که آب تصفیه فاقد املاح است را کنار بگذارید و برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان همین امروز برای خرید تصفیه آب اقدام کنید.
تصفیه آب هیمالیا ، مرجع تخصصی تصفیه آب هیمالیا در شهر پرند ارائه کننده انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی و دستگاه های آب مقطر ساز و سیستم های پیش تصفیه مجتمع های مسکونی و تجاری میباشد.
همچنین میتوانید بصورت شبانه روزی با کارت عابر بانک آب تصفیه شده خریداری کنید.
ما در زندگی روزمره خود به آب نیاز داریم. برای مصرف، پخت و پز، شست و شو و بسیاری از کارهای دیگر. بنابراین، کیفیت آبی که استفاده می‌کنیم بسیار حیاتی و به همین دلیل، استفاده از یک فیلتر تصفیه آب می‌تواند یک گزینه عالی باشد.
فیلتر تصفیه آب هیمالیا ، دستگاهی که آب را از مواد زائد و غیرمطلوب پاک می‌کند. علاوه بر این، بعضی از این فیلترها می‌توانند مواد معدنی مفید را نیز حفظ کنند. تصفیه آب هیمالیا توانایی دارد آب را از آلودگی‌های بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی پاکسازی کند و به شما امکان می‌دهد آبی سالم و تمیز را مصرف کنید.
محصول ما یک دستگاه تصفیه آب خانگی که به شما امکان می‌دهد در خانه از آب تمیز و سالمی برخوردار باشید. با استفاده از محصولات تصفیه آب هیمالیا ، دیگر نیازی به خرید آب بطری نیست و می‌توانید با خیال راحت از آب تصفیه‌شده‌در خانه استفاده کنید.
تصفیه آب هیمالیا ، می‌توانید آب زلال را از ما بخواهید. ما به شما امکان می‌دهیم تا به راحتی و بدون نیاز به هیچ تجهیزات خاصی، آبی زلال در خانه تولید کنید.
همان‌طور که می‌دانید، سلامت بدن ما بسیار به کیفیت آبی که مصرف می‌کنیم بستگی دارد. با دستگاه تصفیه هیمالیا ، شما می‌توانید از آبی تمیز برخوردار باشید و به سلامتی خود افزوده کنید.
دستگاه تصفیه آب ما آب تصفیه شده‌ای را ارائه می‌دهد که تمیز، و طبیعی میباشد . هیمالیا از هر گونه آلودگی و مواد غیرمطلوب پاک‌شده‌و برای مصرف روزانه بسیار مناسب است.

5/5 - (24 امتیاز)
طراحی سایت

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصفیه آب هیمالیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: