آی پرند
آی پرند

توضیحات آگهی

اموزش تخصصی والیبال بانوان زیرنظر مربی بین الملل فرنوش متقی زاده ازمینی والیبال تابزرگسال روزهای فردازساعت۱۶الی۱۷ونیم مختص مینی ونوجوان ۱۷ونیم الی۱۹مختص بزرگسال وجوان
یکی از ویژگی‌های این مرکز ، امکان یادگیری والیبال در آکادمی والیبال متقی زاده است. این آکادمی، با داشتن مربیان بین‌المللی و کادری حرفه‌ای، امکان یادگیری والیبال را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.
با توجه به اینکه والیبال یک ورزش تیمی است، یادگیری آن در یک محیط گروهی و تخصصی می‌تواند به تقویت مهارت‌های تیمی و ارتباطی کاربران کمک کند. آموزش تخصصی والیبال در این آکادمی، این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران با رویکردهای مختلف والیبال آشنا شوند و مهارت‌های خود را بهبود بخشند.
همچنین، این مرکز با ارائه تخصصی والیبال برای بانوان، به خانم‌های علاقه‌مند به این ورزش اجازه می‌دهد تا در محیطی امن و حرفه‌ای، مهارت‌های والیبال خود را تقویت کنند. این امکان، به خانم‌ها کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس بیشتری در زمین والیبال حضور یابند.
آکادمی والیبال متقی زاده نیز با تمرکز بر والیبال نوجوانان و جوانان، باعث تقویت مهارت‌های جسمانی و فیزیکی آنها می‌شود. با توجه به اینکه والیبال یک ورزش فعال و پرانرژی است، یادگیری آن می‌تواند به تقویت سلامت و استقامت بدنی نوجوانان و جوانان کمک کند.
در نهایت، آموزش‌ والیبال ، با تاکید بر مباحث تخصصی والیبال، به کاربران کمک می‌کند تا با مهارت‌های لازم برای بازی والیبال در سطح حرفه‌ای آشنا شوند. در آکادمی والیبال متقی زاده، افراد می‌توانند با اطمینان خاطر به بازی والیبال بپردازند و لذت ببرند.

4.7/5 - (35 امتیاز)
. با ما همین فردا رتبه یک گوگل شو...   دست بکار شو! 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. سالک

    بسیلرحرفه ای دلسوز ومتعهد به شاگردانش

  2. محدثه

    سلام ایشان مربی بااخلاق با حوصله ای هستند من از شاگردان خانم متقی زاده هستم
    ۲ ساله افتخار شاگردی ایشان دارم

    از ایشان بابت زحمتشو متشکریم
    مربی عزیز زحمات شمارا جبران خواهم کرد

  3. ن.م

    من با تحقیق زیاد خانم مربی متقی زاده رو انتخاب کردم . در مدت یکسال تدریسشون ،جدیت، دلسوزی و پیگیری وضعیت اخلاقی شاگردان رو مدنظر داشتند و علاوه بر جنبه عملی بصورت آکادمیک و تئوری هم آموزش دارند. امیدوارم شرایط بهتری در اختیار ایشون قرار بدهند تا بتوانند بچه های با استعدادپرند رو پشتیبانی کنند تا به مراحل بهتری ارتقاء پیدا کنند.

  4. نرگس

    یکسال پیش مربی متقی زاده کارمیکنم ایشان بسیار حرفه ای هستند ودرکارخود هم جدی وهم بسیار مهربان …خوشحالم که ایشان پرند ومربی من هستند مربی دوستتان دارم وسپاسگزارم

  5. ناشناس

    مربی باتجربه وعالی

  6. تاری

    مربی متقی زاده بسیار حرفه ای وعالی هستند وازنظر اخلاقی الگویی عالی…

  7. Reyhane

    با سلام عرض ادب
    ایشون انسانی بسیار با تجربه و باهوش در زمینه والیبال هستند
    وقت خیلی زیادی برای شاگردهای خود صرف می‌کنند و مهم تر از همه متوجه استعداد هر شخص بااستعدادی باشند تحت حمایت خود میگیرین

  8. سارا

    سلام .۳ سال پیش که امدم پرند فکر نمیکردم جواهر گرانبهایی در پرند هست که زیر نظرشان میشود والیبال یاد گرفت .البته کسانی که بی حاشیه باشند میتوانند در کنار ایشان اوج بگیرند و لذت و نشاط را باهم در کنار والیبال تجربه کنند .خانم متقی زاده عزیز واقعا باعث افتخار در کنار شما بودن .اگر عاشق والیبال هستید بودن کنار ایشان را بهتون پیشنهاد میکنم .

  9. Darya

    من بازیکن متولد ۹۲ درپرندک هستم مربی والیبال ماخانم متقی زاده ۲سال است که به ما. اموزش تخصصی والیبال رامیدهد من قدرتی توپگیر هستم سرویس پرشی موج۳ی وپرشی قدرتی میزنم جایگیری. دریافت سرویس درپست تخصصی راخوب یاد گرفتم وهمه رامدیون مربی متقی زاده هستم .
    ایشان حتی به مااجازه نمی‌دهند که به ايشان استاد بگوئیم چون می‌گویند مقام استاد بسیار بالاست مربی ماراا با حرفهای دروغین خراب نکنید چون خراب که نمی‌شوند به احترامشان افزوده میشود ماهمه پشت. ايشان هستیم .درکناراینکه بسیار مهربان هستند موقع اموزش وتمرین خیلی جدی هستند که هیچکس جرات نمیکنداز زیر تمرین دربرود. ما مرتب مسابقات می‌رویم وهمیشه مقام میاریم پس چرا دروغ میگویید….کلی شاهد داریم. مربی متقی زاده زاده سر هرکلاسشان ۳۰. تا ۴۰ نفر شاگرد دارند وبه تازگی دستکاه ۴کاره اسپک راکه ۱۶ میلیون قيمت دارد برای. شاگردانشان خریداری کردنن
    اگر مربی بدی بودند که اینکار رانمیکردند….یه گلوبند طلا می‌گرفتندومینداختندگردنشان ولی ان پول رابرای اموزش ما خرج کردند. پشت سرمربی ما به خوبی حرف بزنید نه بدی…

    خانم صادق از باشگاه آینده.هیرادد. پسر ایشان مممسن همسرش ومادر بزرگ هلیا صادق که دخترخوبی است
    شما مربیتان خانم رحمانی با مربی ما بسیار دوست است پس چطور جرات میکنید به دوست مربیتون بی احترامی کنید
    ما مربی متقی زاااااااااااااده را خیلیییییییی خیلی خیلی. دوست داریم وبراش ارزش واحترام. قایلیم🌹🌹🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘🏐🏐🏐🏐🏐

  10. اشرف سالک

    خانم متقی زاده به تازگی برای بازیکنان خود دستگاه ۴کاره اسم و خریداری کردند واز ایشان به عنوان یک مربی باتجربهرتشکر میکنم که بهترین وسایل آموزشی را در اختیار دختران ما قرارمیدهد.ایشان از نظر اخلاقی الگوی بسیار خوبی برای دختران ما هستند. از ایشان سپاسگزارم .

  11. سلدا جعفری

    سلام ممنون از خانم متقی زاده مربی شایسته و مهربان در پرند .ممنونم از اموزشهای خوب و عالی که در اختیار نوجوانان و دختر من قرار دادین و روز به روز دختر من با پشتکار بیشتر والیبال را ادامه را ادامه میدهد ممنون از شما مربی عزیز

  12. Sara

    سلام .همیشه گفتند که پشت سر ادمهای موفق حرف و حدیث زیاده .و خانم متقی هم بی نصیب از این سخنان نیستند .امیدوارم همیشه موفق و موید باشند .

  13. ناشناس

    با سلام خدمت شما
    من از شما خانم متفی زاده مربیه عزیزم خیلی خیلی سپاسگزارم
    بی نهایت قدر دانه زحمات شما ک برای ما و آموزشهای خوب و حرفه‌ای تون هستم.

  14. حسینی مهسا

    سلام بسیار عالی عالی بسیار منظم ممنونم از خانم متقی زاده که لطف می‌کنند و زحمت می‌کشند آموزش عالی

  15. ناشناس

    باسلام
    آکادمی بسیار عالی با نظم و مقررات است داری مربیان کار کشته جدی و دلسوز و کوشا
    مانی و برقرار باشید

  16. ناشناس

    سلام آدمی بسیار عالی با مربی تجربه خیلی خوب ومهربان

  17. رسپینا

    بسیار مربی فعالی هستند و دستگاه های فراوانی برای تمرین دارند.

  18. ناشناس

    با سلام
    آکادمی بسیار خوب و توانمندی هستش با توجه به مربیان با تجربه مانند خانم متقی زاده که دلسوزانه برای فرزندان ما وقت میزارن
    ممنون از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *