آی پرند
آی پرند

توضیحات آگهی

شهر جدید پرند یکی از شهرهای جدید در نزدیکی تهران است که می توان گفت موفق ترین پروژه های ساخت و ساز را در خود جای داده است. پروژه های مسکن مهر، ساخت و ساز های مربوط به شرکت های خصوصی و همچنین مساجد، درمانگاه ها، مراکز تفریحی و اداره پست نیز در این شهر ساخته شده اند. می توان گفت یکی از مهم ترین مراکزی که باید در هر شهر وجود داشته باشد، اداره های پست هستند. چرا که امروزه به دلایل مشغله های فراوان، وجود فروشگاه های اینترنتی و نبود وقت برای رساندن وسایل بصورت شخصی به افراد دیگر نیاز به پروسه ی پست کردن دارد. بنابراین مسئولین و معاونین در کنار دیگر ارگان های مهم از اداره پست پرند نیز غافل نبودند. پس می توان گفت یکی از مهم ترین راه های ارتباطی به این شهر تاسیس شده و دیگر نگرانی برای خرید های آنلاین، جابه جایی مدارک مهم و همچنین دیگر وسایل وجود ندارد.

جابه جایی سریع با اداره پست پرند

از زمان شروع ساخت و سازها در شهر جدید پرند، شاهد پیشرفت های بسیاری در این شهر بوده ایم. طوری که سرمایه گذاران بسیاری را برای خرید ملک و سرمایه گذاری در این شهر ترغیب کرده است. از طرفی افراد بسیاری نیز به دلیل عدم بودجه ی کافی برای خرید مسکن در تهران و شهرهای بزرگتر در پرند خانه خریده و یا به فکر خرید یک واحد از آپارتمان های پرند هستند. بنابر این اتفاقات خوبی که برای شهر پرند رقم خورد، مسئولین نیز تمهیداتی را برای رفاه حال ساکنین پرند در نظر گرفتند به طوریکه این امر موجب افزایش رونق و توسعه در این شهر شد. یکی از این خدمات رفاهی، اداره پست شهر پرند است که بسیاری از جابه جایی ها را برعهده گرفته. بنابراین بسیاری از افراد از این دغدغه و نگرانی برای جابه جایی اشیا خود نجات داد.
بسیاری از افراد وقت کافی را برای رساندن وسایل و اشیا گران قیمت ندارند، که این امر به وسیله ی اداره پست قابل انجام است. اداره پست این شهر جدید، همانند سایر اداره های پست در دیگر شهرها و شهرهای بزرگ فعال و آماده ی خدمت رسانی به همشهریان و ساکنین پرند می باشد. با این حال، می توانید نسبت به جابه جایی سریع وسایل خود طی خدمتی امن و مطمئن راحت و آسوده باشید.

پست پیشتاز با اداره پست پرند

پست پیشتاز یک سرویس ارسال سریع و اولویت‌دار در ایران است که توسط شرکت پست ایران ارائه می‌شود. این سرویس به مشتریان امکان می‌دهد تا بسته‌ها و ارسالی‌های خود را با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن به مقصد خود ارسال کنند. با استفاده از پست پیشتازاداره پست پرند، می‌توانید انواع بسته‌ها را از جمله سند، کتاب، مدارک رسمی، لوازم الکترونیکی کوچک و حتی بسته‌های بزرگتر را به همه مناطق ایران ارسال کنید. این سرویس به صورت ملی و بین‌المللی در دسترس است و پوشش وسیعی در سراسر کشور دارد.مزیت‌های استفاده از پست پیشتاز عبارتند از:
• سرعت تحویل: بسته‌ها به سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رسند.
• اولویت دادن به بسته: پست پیشتاز ارسال‌ها را با الویت بالاتری نسبت به سرویس‌های معمولی پستی انجام می‌دهد.
• ردیابی آنلاین: شما می‌توانید با استفاده از شماره رهگیری، مکان و وضعیت بسته‌تان را در طول مسیر پیگیری کنید.
• امنیت: بسته‌ها در طول مسیر ارسال از نظر امنیتی نظارت می‌شوند و به صورت ایمن به مقصد می‌رسند.
هزینه ارسال با توجه به وزن و ابعاد بسته و مقصد محاسبه می‌شود و بر اساس جدول تعرفه‌های پستی ایران تعیین می‌شود.

اداره پست پرند کجاست

از آنجا که اداره پست پرند یکی از مهم ترین ارگان های دولتی آن محسوب می شود. پس مسئولین توجه ویژه ایی به آن داشته اند. به طوریکه در حال حاضر در فاز های 4 (واقع در بلوار جمهوری، نزدیک به پارک مشاهیر جنوبی) و در فاز 5 (واقع در بلوار بابایی، نزدیک به مرکز خرید پرنیان) وجود داشته که آماده ی خدمت رسانی به ساکنین این مناطق هستند. از طرفی لوکیشن و آدرس دقیق این ادارات به طور دقیق در برنامه ها و اپلیکیشن های مسیریابی وجود دارند. بنابراین می توانید به راحتی، به وسیله ی این اپلیکیشن ها به راحتی به این ادارات مراجعه کرده و بسته های خود را پست کنید. علاوه بر این می توانید با پیگیری از طریق جستجو در اینترنت پلتفرم هایی که شامل فعالیت و ارتباط های سریع با این مراکز هستند را بیابید و سوالات خود را از آنها بپرسید.
به طور معمول بازه ی زمانی لازم برای پست اشیا و بسته های پستی توسط اداره پست پرند بین 12 تا 24 ساعت ( برای بسته های داخل شهری) و بین 24 تا 48 ساعت ( برای بسته های بین شهری) است.

شماره تلفن اداره پست پرند

امروزه به وسیله ی همه گیری اینترنت، راه های ارتباطی قابل دسترس تر و سریع تر هستند. بطوریکه می توان با یک جستجوی ساده در اینترنت، با بسیاری از مراکز و اشخاص مربوطه ارتباط برقرار کنید. بنابراین می توان با سرچ مشخصات اداره پست پرند در موتورهای جستجو اطلاعات دقیق ارتباطی و آدرس آن را به دست آورید.

محدودیت های اداره پست پرند

همانطور که می دانید هر اگان و سازمانی در ابتدای تاسیس و شورع به کار خود، با چالش ها و مواردی روبه رو است. اداره پست پرند نیز از این قضیه مستنثنا نیست. بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد و نمی توان به صراحت آن را تایید کرد، گویا این اداره پست در حمل و نقل برخی از اشیا و یا محموله های خاص محدودیت دارد. بنابراین هنگام مراجعه به اداره پست پرند، نسبت به این داستان جویا شوید و تمامی اطلاعات و قوانین را از مسئولان ذی ربط جویا شوید. پس از آن، اگر بسته ی شما برای پست و جابه جایی شامل موارد ممنوعه و یا مواردی که در حیطه ی پست نیست؛ نشود، می توانید نسبت به پست کردن آن به صورت معمولی و یا پیشتاز اقدام کنید. هنگام پس هر گونه وسایل و اشیا قیمتی ، تمامی اطلاعات بسته و تذکرهای لازم را به مسئول مربوطه بگویید. پس از آن اطلاعات خودتان ( فرستده) و اطلاعات شخص و یا مکانی ( گیرنده) که قصد دارید بسته را برای آنها ارسال کنید به دقت روی بسته یادداشت کنید.

آی پرند بزرگترین بانک مشاغل در شهر بزرگ پرند می باشد.

4.9/5 - (34 امتیاز)
. با ما همین فردا رتبه یک گوگل شو...   دست بکار شو! 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. ناصری

    مرسوله بدستم رسید تشکر از پستچی محترم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *