آی پرند
آی پرند

توضیحات آگهی

شهر پرند حدود 10 هزار واحد مسکونی را در پوشش مسکن مهر در خود جایداده است. این شهر در دولت یازدهم بازوی اصلی برنامه اقدام ملی نیز به شمار می آمد ؛ اما این جمعیت چشمگیر به یک سیستم و مجموعه درمانی مناسب جهت پوشش بهداشتی و درمانی ساکنین نیز نیازمند بود. این مجموعه در زمینی به مساحت 6433.66 مترمربع واقع در شهر پرند ، بیمارستانی با مساحت زیربنای 14500 مترمربع با کاربری درمانی به نام “بیمارستان مهر ایرانیان” یا همان بیمارستان مهر شهر پرند احداث گردیده است. این مجموعه درمانی دارای 7 طبقه میباشد که به این قرار است :دو طبقه منفی، یک طبقه همکف و 4 طبقه مثبت. همچنین دارای 4 هزار مترمربع پارکینگ در 5 طبقه. ظرفیت فعلی این مجتمع 96 تخت را پوشش میدهد. طراحی بیمارستان شهر پرند به نحوی است که ظرفیت تخت ِ بستری آن تا 200 عدد نیز قابل ارتقاء است.این مجموعه دارای 5 آسانسور جهت تردد در طبقات میباشد. بیمارستان مهر شهر پرند به دلیل جانمایی خود و مجاورت با بزرگترین فرودگاه کشور به نوبه خود منحصربهفرد است. این مجموعه دارای تمامی تأییدیهها از ارگانهای مربوطه وزارت بهداشت، شهرداری، نظاممهندسی و دستگاههای ذیربط میباشد. تعداد تختهای این بیمارستان در حال حاضر برای جمعیت 250 هزارنفری شهر پرند 96 عدد در نظر گرفتهشده است که همراه با توسعه شهر پرند و افزایش جمعیت تا 530 هزار نفر به 200 تخت افزایش خواهد یافت.

آی پرند بزرگترین مشاغل پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

موقعیت مکانی بیمارستان مهر ایرانیان شهر پرند

بیمارستان مهر ایرانیان پرند با جانمایی بسیار دقیق دسترسی بسیار مناسبی به ساکنین شهر میدهد. این مجتمع که در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهر تهران واقعشده است، در طول آزادراه تهران – ساوه و نزدیک به فرودگاه بینالمللی امام خمینی قرارگرفته است و از این حیث منحصربهفرد میباشد ، چرا که تنها بیمارستانی است که در نزدیکترین نقطه به بزرگترین فرودگاه کشور واقعشده است. بیمارستان مهر شهر پرند مشرف بر تقاطع بلوار سردار سلیمانی و بلوار رسول اکرم است که قرار گرفتن در بر اتوبان چهار بانده موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی بسیار مناسبی را برای این بیمارستان فراهم آورده است. با این تفاسیر این مرکز درمانی در دل مسکن مهر و در بهترین موقعیت مکانی ممکن در زمینی با مساحت بالغبر 6400 مترمربع واقعشده است. این مجتمع درمانی همچنین در مجاورت مستقیم مجتمعات مسکونی نقاشان و لادن نیز قرار دارد.

توزیع طبقات بیمارستان مهر شهر پرند

بخشهای بیمارستان مهر شهر پرند به اینگونه در طبقات هفتگانه آن تقسیم و جانمایی شده اند :
در طبقه همکف که مساحتی بالغبر 2690 مترمربع دارد بخشهای اورژانس، درمانگاه و داروخانه قرار دارند که به دلیل اهمیت فوقالعاده نیازمند دسترسی هرچه سریعتر نسبت به سایر بخشها هستند.این بخش ها در حال حاضر به بهره برداری رسیده اند . چراکه بهصورت عمده تا 75 درصد از بیماران در بیمارستانها از طریق بخش اورژانس پذیرفته میشوند و پشتیبانی بیمارستان به عهده این بخش میباشد. بیمارستان مهر شهر پرند از بخش اورژانس مجهزی برخوردار است ؛به این صورت که 9 تخت بهمنظور “تخت ِ تحت نظر “، 6 تخت بهمنظور فضای درمان حاد و 5 تخت بهمنظور بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته شده است. بخش اورژانس بیمارستان مهر شهر پرند دارای اتاق عمل سرپایی ، تریاژ ، ایزوله روانی ، ایزوله عفونی و دو اتاق معاینه پزشک میباشد.همچنین دارای 5 تخت سرم تراپی و تزریقات جهت ارائه انواع خدمات درمانی است. بخشهای بستری داخلی، بخش پوست، بخش اسکوپی و بخش دندانپزشکی بیمارستان در طبقه اول واقع گردیده است. طبقه دوم مجتمع درمانی ، بخشهای اداری و بستری جراحی یک و دو را شامل می گردد . طبقه سوم بخش ICU یا مراقبتهای ویژه را در خود جایداده است. مهمترین قسمت در طبقه 4 وجود بخش مراقبتهای ویژه قلب یا CCU میباشد. در دو طبقه منفی نیز بخشهای خدماتی و آزمایشگاهی گنجانده شده است.

بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان مهر ایران

در طبقه سوم بخش مراقبتهای ویژه یا بهاختصار ICU قرار دارد و اهمیت این موضوع موجب شده که این طبقه را بهعنوان قلب بیمارستان شهر پرند در نظر بگیرند. این طبقه به دلیل اهمیت بالا از طراحی ویژه و هوشمندانهای برخوردار است و دارای استانداردهای بالا میباشد ،بهگونهای که ارائه خدمات به بیماران به نحو احسنت انجام پذیرد. عملکرد بخش مراقبتهای ویژه امری پیچیده و حیاتی است به همین علت این قسمت از بیمارستان مهر شهر پرند شامل ده تخت مراقبتهای ویژه در فضای باز بستری، یک اتاق ایزوله و اتاق عملیات خاص میشود. همچنین بخش مراقبتهای ویژه قلب بیمارستان مهر شهر پرند یا بهاختصار CCU و بخش مراقبتهای ویژه نوزادان یا بهاختصار NICU در طبقه چهارم این بیمارستان جانمایی و طراحیشدهاند که همانند بخش ICU از اهمیت و حساسیت بالایی در امر درمان برخوردارند.این بخش در بیمارستان بهگونهای طراحی گردیده که ارتباط بین بخشی و درون بخشی بهآسانی هرچه تمامتر صورت پذیرد. بخش CCU با پنج تخت در فضای باز بستری، یک اتاق ایزوله و یک اتاق عملیات خاص، تمامی خدمات موردنیاز بیماریهای قلبی را پوشش میدهند. مراقبتهای ویژه بخش نوزادان بیمارستان مهر شهر پرند به همین صورت دارای ده تخت جهت مراقبت ویژه در فضای باز و یک اتاق ایزوله خدماتی میباشد.ویژگیهای سرمایهگذاری در بیمارستان مهر ایرانیان شهر پرند یک باشگاه اختصاصی سهامداران بیمارستان مهر شهر پرند تحت عنوان باشگاه VIP ایجاد گردیده که متعلق به تمام سهامداران و خانوادههای آنان ؛ منجمله همسر و فرزندان ایشان است که تسهیلات ویژهای مانند انواع تخفیفات ویژه درمان، انواع بیمههای مکمل درمان، انواع چکابهای سالیانه و انواع خدمات رفاهی را ارائه خواهد داد. مدیران پروژه بیمارستان مهر شهر پرند این پروژه را به نوعی “ملی” معرفی نمودهاند و از سرمایهداران مشتاق در این زمینه جهت همکاری و سرمایهگذاری دعوت به عمل آوردهاند. سهام این مجتمع درمانی بهصورت عمومی و بدون هیچگونه محدودیتی در اختیار مردم و مشتاقان سرمایهگذاری قرار میگیرد. بیمارستان مهر شهر پرند به اولین بیمارستانی مبدل گردیده که سهام خود را بهصورت عمومی در اختیار مردم قرار داده است. لازم به ذکر است با در دست داشتن 15 درصد از سهام این بیمارستان سهمیه استخدام یک نفر در قسمت پشتیبانی و اداری برای فرد سهامدار محفوظ خواهد بود.

4.8/5 - (20 امتیاز)
. با ما همین فردا رتبه یک گوگل شو...   دست بکار شو! 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. سما

    جدیدا شنیدم پیشرفت داشته درسته ؟

    • admin

      بله بیمارستان مهر ایرانیان در حال تکمیل و پیشرفت نهایی میباشد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *